9 sie 2011

Muszę ogarnąć.

Na jakiś czas wstrzymam się z publikowaniem na blogu. Będę pewnie zaglądać do Was, ale rzadziej. Trochę mi się życie pokomplikowało. Od razu mówię, żadna załamka. Wszystko gra, tylko trzeba trochę energii poświęcić na zajęcie się tym wszystkim. Dodatkowo zajęłam się mulinkami, zafascynował mnie DIY i takie tam. Ciągną mnie na dwór, bo pogoda ładna. Doba ma 24 godziny, ja jestem tylko człowiekiem. Czegoś trzeba sobie odmówić. Pozbieram pomysły na notki i potem zasypię Was nimi ;)
Będziecie troszkę tęsknić? :)

10 komentarzy:

  1. pewnie ze tak :)
    wracaj szybciutkoo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. będzieeemy ;))
    ja też zrobiłam sobie wolne i nie piszę postów ;D
    urlop się nalezy ;D

    buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. pewnie, że będziemy! czekam na wielki powrót ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. miłego zbierania pomysłów :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wróciłam z wyjazdu i zapraszam na :
    http://natalasworld.blogspot.com/

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. i kto mi notki będzie komentował?
    dobra przerwa nie jest zła, szczególnie ta na twórcze działanie. do zobaczenia;))

    OdpowiedzUsuń
  7. to szybko zbieraj te pomysły! :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, odnieś się do moich słów.
Na wszystkie komentarze postaram się odpowiedzieć.