5 sie 2011

Konkurs.

Ta notka w całości poświęcona blogowi.
Tak - założony został 11 lipca. Niemal miesiąc temu. Stuknął nam 1000 wyświetleń, dziękuję! :*
Dziękuję też za wszystkie komentarze, tych 16 obserwatorów, którzy są najzajebistszymi osobami na świecie. Dziękuję za to, że mnie czytacie. Miło jest widzieć, że interesuje kogoś, co Ci w duszy gra. Znalazłam tu kilka wspaniałych dziewczyn, o których już wspominałam. Dziękuję, dziękuję, dziękuję ;]

Z tej okazji, zorganizuję konkurs. Wiecie, że supełkuję. Mi już wystarczy bransoletek, przyda się coś dla Was ;) Tak więc słuchajcie:


ZASADY KONKURSU:
1. Publiczne obserwowanie bloga undiagnnosed-freak.blogspot.com
2. Polubienie fanpage'a na Facebooku.
3. Zamieszczenie na swoim blogu informacji o konkursie z linkiem do tego posta.
4. Napisanie pod tą notką, co kochacie oraz dlaczego.

Nagrodą będą mulinkowe plecionki z napisem I ♥ (to, co kochacie)


Pomysł na konkurs zaczerpnięty z pewnego photobloga. Nagrody będą dwie - jedna dla osoby losowo wybranej, druga dla kogoś, kto wdług mnie najciekawiej wyjaści dlaczego kocha daną rzecz. Konkurs potrwa do następnej soboty (13.08). Będzie dla mnie wielką przyjemnością supełkować dla Was, więc do dzieła ;]
________

Jak widzicie, zmieniłam nazwę. Jest nią teraz japoński odpowiednik mojego imienia. Sprytne, nie? ;> Uznałam, że jest to krótsza, prostsza forma. Przyzwyczaicie się.
Założyłam też fajpejdź, więc jeśli ktoś ma ochotę, niech klika. Postaram się na bieżąco zamieszczać tam to, czego na bloga nie będę wrzucać, bo zrobi się sajgon.
I to chyba tyle. Życzę miłej nocy i takie tam.
Buziaki, Kamirra :*

6 komentarzy:

  1. hmm... ja chyba najbardziej na świecie to kocham mojego Bogusława :D o to on - http://imageshack.us/photo/my-images/705/img4162m.jpg/ :D jest najsłodszym stworzeniem na świecie a jednocześnie najbardziej wkurzającym małym potworkiem, który zjada wszystko co się poruszy i jest kolorowe! długo czekałam na niego, i teraz nie oddała bym go za żadne skarby świata nawet w momencie gdy widzę jak objada moje najlepsze trampki lub sika na dywan! :D chyba już :D oczywiście pomijam już miłość do czekolady, bo zbyt oczywiste <3

    OdpowiedzUsuń
  2. I <3 fashion

    uwielbiam modę, lubię się nią bawić i łączyć ciuchy w ciekawe zestawy, które następnie prezentuję Wam na moim blogu :) zresztą blog związany tematycznie z modą jest ważną częścią mojego życia.poza tym nic tak nie kocham jak zakupy :) zresztą jesteśmy dziewczynami, więc chyba dużo nie muszę tłumaczyć, wszystkie lubimy ładnie wyglądać. ale akurat ja to KOCHAM :)

    pozdawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm w sumie to kocham sporo rzeczy, ale tak baaardzo baaardzo to powiem tak:
    I love shopping:D

    Sama nie wiem czemu od czego zaczęła się moja tzw. miłość do zakupów, niektórzy znajomi twierdzą, że to chore lub powinnam pójść na jakiś odwyk, haha. W każdym bądź razie ja po prostu wiem, że jest to coś co sprawia mi przyjemność, przez zakupy odreagowuje. Nowe buty, ciuszki, kosmetyki, akcesoria? To tylko kilka rzeczy na widok których mimowolnie się uśmiecham. Ja po prostu czuję, że to część mnie i gdybym nie odwiedzała tak często sklepów, nie bawiła się stylami i po prostu zaprzestała zakupów nie byłabym sobą.

    Chyba tyle, zaraz dodam link do notki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety, nie posiadam funpage'u mojego bloga, więc nie za bardzo mogę wziąć udział w konkursie.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, odnieś się do moich słów.
Na wszystkie komentarze postaram się odpowiedzieć.