1 wrz 2011

I'm back!

Uff. Udało się! Zebrałam swoje szanowne dupsko i piszę!
Długo mnie nie było, nie ma co. Trochę Wam pomarudzę i spadam, na coś lepszego będziecie musiały poczekać przynajmniej do jutra.
W sumie planów ogarnięcia niewiele wyszło. Mogłabym nawet rzecz, że w jednej kwestii sobie pokomplikowałam na maksa. O tym jakoś później jeszcze. Zebrałam za to wiele wzorów do spełków, uraczę Was nimi w najbliższym czasie. Wezmę się za to w roku szkolnym, kiedy będę miała najmniej czasu. Ot ja, przewrotna ;)
Dziś do szkoły, jaa. Trochę tęskniłam za szkolną atmosferą. Przynajmniej kiedy wróciłam do domu, w N. nie myślałam ;) 

Przepraszam bardzo za same ogólniki, ale musiałam coś napisać, bo mnie nosiło po prostu. Lecę na busa, a wieczorkiem, na spokojnie coś konkretnego do Was skrobnę. Ew. jutro :P
Buziaki!

5 komentarzy:

  1. Wróciłaś! ;DD Ołjee ;D
    Ja nadal leniuchuję, nie potrafię zebrać się i ukulać notki. Za dużo się dzieje w moim życiu, za dużo emocji i rozterek, tęsknoty i radości.. Ramki mojego bloga tego nie pomieszczą.. Może kiedyś się zepnę i jeszcze coś napiszę. Póki co ogarniam w głowie pierwszy dzień szkoły.. mam świetny plan.. 7 jezyków polskich czeka ;DD aj low it ;**

    Trzymaj się kochana! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze że wróciłaś bo zdążyłam się stęsknić:D

    i dziękuję:*

    OdpowiedzUsuń
  3. dzisiaj jest już lepiej, mimo tego, że niestety nie zdałam na prawko ... :)
    Julia (dziewczynka ze zdjęć) jest moją kuzynką ;)
    dzięki ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. dziekuje dziekuje :) bluzki pokaze niedlugo tylko musze znalezc czas i w ogóle bo chodze zmęczona strasznie...:P
    nie chce mi sie w ogóle myśleć o szkole bo to strasznie żałosny temat przez zmiany jakie zaszły u mnie w szkole...

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, odnieś się do moich słów.
Na wszystkie komentarze postaram się odpowiedzieć.