4 wrz 2011

Shool time!

Tęskniłam za nią, za niewyszukanymi żartami moich "ziomusiów" z klasy, za panem B., za obserwowaniem ludzi na korytarzach, za kici kici. Chiałam sprawdzić, jak będzie bez jednj "starej" osoby, za to z trzema "nowymi". Nie zawiodłam się ;]
Przeprowadziłam się. Fakt ten wywołuje niemałą sesnacje wśród znajomych. Dlaczego? No właśnie nie mam zielonego pojęcia. Ważne, że teraz wszędzie i do każdgo mam blisko. Wyjdzie mi to na zdrowie.
Ostatnie trzy dni spędzane na dworze, z apatarem głównie. Tak, mam aparat na stałe, nareszcie! Postawnowiłam właśnie, że zrealizuje pomysł dotyczący turystycznej wycieczki po najbliższych okolicach. Już wkrótce się za to wezmę. Na prawdę, wybiłam się jakoś z rytmu, nie potrafię zorganizować porządnej notki ;< Dam parę zdjęć i spadam.


Yhy, yhy. Dadałam pare -.-' Nie mam czasu, a net zamula.
Na górze, od prawej: ja w dziwnej pozie (?), ja + Cukier z miną "kota srającego na pustyni" i ja kicająca; lubie kicać ;>
A na dole Uli ("Ula ma, Ula Ci da." ;D) i Aguchy serca. Ja takich nie umieeem! ;<

Fajnie no, fajnie jest. Teraz zmykam z Elizą porobić zdjęć i pośmiać się z pielgrzymek ;) Buziaki dla Was!

12 komentarzy:

  1. Jak pomyślałam w wakacje, że mam iść do szkoły to w żołądku mi się przewracało, ale z drugiej strony jak sobie pomyślałam o tych wszystkich twarzach z mojej klasy (większość jest spoza mojego miasta), które już niedługo zobaczę to nie mogłam się doczekać ;D.

    OdpowiedzUsuń
  2. a więc zapraszam, zapraszam :) wkrótce ogłoszę go, tylko jeszcze tworzę te nagrody :) :P
    myślę nad sprzedażą, ale jeszcze nie teraz, nie zadowala mnie ich wykończenie, mogłoby być bardziej estetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdj :)
    obserwuje i liczę na to samo :) :D

    OdpowiedzUsuń
  4. inni mają lepsze, ale ja też się staram;)
    dobry szmateks robi swoje;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło zobaczyć znów Twoje bazgroły i zobaczyć buźkę :D
    Witaj wśród żywych blogowiczów ! :*

    Szkoła, szkoła. Tęskniłam, ale nauczyciele takie przywitanie zrobili (2 spr w następnym tygodniu) że ja dziękuje postoję .. Cóż, trzeba się spiąć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pozytywnie :D

    jak dobrze, ze chociaż u kogoś widzę, ze szkoła przynosi coś dobrego za czym się tęskni a nie same smuty.

    OdpowiedzUsuń
  7. a tam fajne focie:D ładnie wyglądasz:D

    OdpowiedzUsuń
  8. A dziękuję. :) Ja teraz zaczęłam chodzić do pierwszej gimnazjum. ;)

    Rewelacyjne zdjęcia. < 3

    Tak, obserwujemy. Ja już obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pozytywne fotki :) śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne zdjęcia ;)
    w szkole jest fajnie, nie ma co :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweet blog, well done dear ♥ I'll follow you...do the same? :)

    xoxo,
    The Chaotic Box
    http://thechaoticbox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. zakręcone zdjęcia :D :)
    ps. zapraszam do mnie na konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, odnieś się do moich słów.
Na wszystkie komentarze postaram się odpowiedzieć.