7 wrz 2011

Kocham ten stan :>

Iha, iha. Jutro minie tydzień od rozpoczęcia szkoły, a ja wciąż czuję, jakby trwały wakacje. Pogoda co prawda troszkę się zepsuła dnia dzisiejszego, ale co mi tam. Ostatnie wieczory spędzane z dobrymi ludźmi. Nawet plan wyszczuplenia brzuszka hula-hopem nie jest konieczny, kupa śmiechu ;]
bele, rolki, papier, koty, sataniści, buzi, zimno, krótkie spodenki, koszykówka, Cukier, matematyka!, most, słucham?, oj Zawada, noga, niemiecki. Uh! Uwieelbiam. Muszę troszkę zmobilizować dupkę, bo jednak trochę zadają. Ale i tak się cieszę. Najlepszy czas w moim życiu trwa dalej ;>


trzeba nakliknąć ;>

8 komentarzy:

  1. uwielbiam paski, chociaż fioletowe za bardzo nie przemawiają do mnie ale i tak jest dobrze;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ach, widzę masz to samo co i ja :D potrafię czekoladę zjeść dosłownie w minutę, nie wiem jak można bez niej żyć ;o

    OdpowiedzUsuń
  3. I oby trwał jak najdłużej ten dobry czas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez na początku nie przepadałam, ae potem sie przekonałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam mam wakacje, jest dopiero 42 sierpień :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog, zapraszam do mnie, i do obserwowania mnie.:)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, odnieś się do moich słów.
Na wszystkie komentarze postaram się odpowiedzieć.